کرمانشاه؛
دستگاه قضایی به دنبال حق مردم است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دادستان کل کشور با بیان اینکه در پرونده «گلیم و گبه» هدف دستگاه قضایی صرفا مجازات متهم نیست، گفت: دستگاه قضایی به دنبال آن است که مردم به حق خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در خصوص پرونده مکتب فرش و گلیم و گبه کرمانشاهان اظهارکرد: اگر متهم همکاری لازم را داشته باشد، در روند رسیدگی پرونده تسریع به عمل خواهد آمد. هر چند همکاران بنده در دستگاه قضائی استان اعم از رئیس کل و دادستان مسأله را با جدیت پیگیری می کنند و در جلسه ای که در این خصوص برگزار شد تاکید شد در روند رسیدگی تسریع به عمل آید تا مردم زودتر به حق خود برسند.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی از اطاله این پرونده بهره ای نخواهد برد و ما بر آنیم این پرونده هر چه سریعتر به نتیجه برسد و مسلما این منوط می شود به میزان همکاری متهم.

دادستان کل کشور یادآور شد: وقتی پرونده ای در این حد گسترده است و در این حد شاکی دارد و افراد سود جو و بی وجدان اموال مردم را تصاحب می کنند و از بین می برند، یقینا رسیدگی به آن نیاز به زمان خاص خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: البته بخش زیادی از آن در دسترس نیست و آن مقداری که در سیطره دستگاه قضائی است هنوز جوابگوی مطالبات مردم نیست.

این مقام قضائی گفت: از متهم می خواهیم وجدان خود را بیدار کند و همکاری لازم به عمل آورد و اگر اموالی را مخفی و یا به جایی منتقل کرده است به دستگاه قضائی اعلام کند تا مردم به حقشان برسند.


انتهای پیام/پ