اهواز؛
دزفول قهرمان مسابقات مینی ‌بسکتبال خوزستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در این خصوص گفت: این مسابقات از 18 آذرماه با حضور هشت تیم از شهرستان های مختلف استان آغاز شد و دهم دی‌ماه با برگزاری مرحله نهایی و شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

وی بیان کرد: مسابقات رده‌بندی و فینال این دوره از رقابت ها با حضور جمعی از پیشکسوتان، روسای هیات های بسکتبال شهرستان های استان، خانواده های بازیکنان، تماشاگران و علاقه‌مندان به این رشته در سالن ۲۲ بهمن اهواز برگزار شد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: در فینال این مسابقات، تیم های هیات بسکتبال دزفول و زاگرس رامهرمز در مقابل هم قرار گرفتند که تیم دزفول توانست با ارائه یک بازی زیبا، با حساب ۸۷ بر ۳۷ از سد حریف خود بگذرد و برای سومین سال پیاپی قهرمانی خود را جشن بگیرد.

وی گفت: در بازی رده ‌بندی نیز ارکان اهواز با حساب ۷۵ بر ۶۷ از سد ماهان اکسین رامهرمز گذشت و به مقام سوم این مسابقات دست یافت. در پایان نیز به تیم‌های برتر مدال، حکم و جام قهرمانی اهدا شد.

پرنیاک بیان کرد: همچنین با نظر کمیته فنی، محمد بغلانی بازیکن با آتیه هیات بسکتبال دزفول به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی و به او جایزه ای اهدا شد.

انتهای پیام/م