شیراز؛
از دستگیری سارق تا رد رشوه میلیونی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس از دستگيری يك سارق و كشف 70 فقره سرقت اماكن خصوصی و دولتی از وی خبر داد و افزود: مأموران کلانتری هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به شخصی که در اطراف مغازه ها در حال پرسه زدن بود، مظنون و وی را دستگیر کردند که در بازرسی بدنی از اين متهم، دو عدد پیچ گوشتی و یک عدد تیغ موکت بری كشف شد.

 سردار گودرزی عنوان کرد: فرد دستگير شده پس از تشكيل پرونده به پليس آگاهی استان انتقال داده می شود که متهم در تحقيقات تكميلی به 70 فقره سرقت از اماكن خصوصی و دولتی اقرار كرده است.

همچنین سرهنگ رضا صادقی رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی گفت: مأموران گشت پاسگاه انتظامی برهان شهرستان فيروز آباد، از تردد يك دستگاه خودرو مينی بوس حامل كالای قاچاق در يكی از محورهای مواصلاتی مطلع شدند و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و ضمن شناسايی خودرو، آن را متوقف كردند که در بازرسی از اين خودرو 52 هزار و 800 نخ سيگار خارجی و قاچاق كشف شد.

سرهنگ صادقی افزود:  راننده خودرو جهت رهايی از چنگال قانون مبلغ 27 ميليون ريال به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد داده كه مأموران صحيح العمل ضمن رد رشوه، مراتب را صورت جلسه كردند و متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/س