بازسازی پل تخریب شده در جهرم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب مدیریت خوب ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم و همکاری مردم خسارات به حداقل رسیده است.
 
رضایی افزود: از روز شنبه نصب علائم و ترمیم آسفالت جاده جایگزین انجام می‌شود و پل‌ها تقویت می‌شوند تا ایمنی جاده جایگزین را به حداکثر برسانیم.
 
وی ادامه داد: پیمانکار بازسازی پل کشه برفی مشخص شده و هرچه سریعتر این پل ترمیم می شود تا بتوانیم عبور و مرور از جاده اصلی را آغاز کنیم.
 
نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفته‌ آینده، با هماهنگی انجام شده، فرماندار و شهرداران شهرهای شهرستان جهرم در تهران با مدیر سازمان مدیریت بحران کشور جلسه خواهند داشت.
 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز گفت: با توجه به شدت بارشی که داشتیم، خوشبختانه در کل استان خسارت کم بوده و جهرم از شهرستان‌هایی بوده که به دلیل مدیریت خوب و تلاش‌ها، خسارت آن بسیار کم بوده است.
 
فیروز تکاور با بیان اینکه شدت سیل از سیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پل‌سقوط کرده را تا ایام عید بازسازی کنیم و عبور مرور انجام شود.



انتهای پیام/ر