مسابقات ملی کمیکار در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا اسفی لار مدیراجرایی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار گفت : در این مسابقات 35 تیم از دانشگاهها ،موسسات آموزش عالی و مدارس سراسر کشور در دو گروه دانشجویی و دانش آموزی با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار لیگ اصلی، آزاد، پوستر و ایده برتر برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ساخت ماشین با استفاده از سوخت پاک است.

مدیراجرایی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار گفت : شرکت‌کنندگان این رقابت باید خودروهایی بسازند که در ساخت آن از هیچ باتری تجاری و سوخت فسیلی استفاده نشده و با نیروی آب یا ماده شیمیایی سازگار با محیط زیست حرکت کند .

در پایان این رقابت دو روزه 3 تیم از لیگ اصلی ، 2 تیم از لیگ آزاد ، 3تیم از طراحی پوستر و یک تیم از ایده برتر به عنوان تیم های برتر معرفی و به مسابقات جهانی کمیکار 2017 که در مالزی برگزار می شود اعزام می شوند.

یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار امروز و فردا در پردیس دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می شود و 19 نفر از کمیته داوری استادان و دانشجویان ، این مسابقات را داوری می کنند.

انتهای پیام/ر