فاز اول سرای سالمندان مهر کوثر خوی افتتاح شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فاز اول سرای سالمندان مهر کوثر خوی ظهر پنجشنبه با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعادت استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اهمیت این مرکز سالمندی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت کشور رو به سالمندی است و با توجه به ضرورت تکریم و احترام سالمندان، سند سالمندی را بزودی برای حفظ کرامت و ایجاد  شرایط بهتر زندگی‌ سالمندان ارایه خواهیم نمود.

علی ربیعی افزود: آموزش فنی و حرفه ای را نیز ملکف کرده ایم که آموزش های مهارتی ویژه سنین سالمندی را در دستور کار قرار دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه نشاندن لبخند بر روی لبان سالمندان کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است، از اقدام خوب خیرین خویی در خصوص احداث سرای سالمندان مهر کوثر خوی تشکر و قدردانی کرد.

فتاحی مدیر عامل مهر کوثر خوی نیز در این مراسم اظهار کرد: ۳۰ هکتار برای راه اندازی زمین اختصاص داده شده است  و برای راه اندازی فاز اول دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه این مراسم، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار آذاربایجان غربی، فاز دوم‌ سرای سالمندان مهر کوثر خوی کلنگ زنی شد.


انتهای پیام/م