ساری؛
دستگیری سارقان حرفه ای در بهشهر

سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف 20فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با سرقت و پیشگیری از جرم ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی بهشهر افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و با انجام عملیات های پلیسی در مناطق آلوده و جرم خیز، موفق به شناسایی و دستگیری 11 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون در مجموع به 20 فقره سرقت منزل ، مغازه و اماکن عمومی در این شهرستان اعتراف کردند .

وی توقیف 147دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در این طرح به دلیل مزاحمت برای مردم و نوامیس آنان ، تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی، انجام حرکات نمایشی و نداشتن مدارک را از دیگر موفقیت های اجرای این طرح برشمرد .

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: به منظور پیشگیری از معضل اعتیاد 52 نفر از عاملان افیونی و مصرف کنندگان مواد مخدر نیز در این طرح شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ شجاعی از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت و جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب منازل و واحدهای تجاری و صنفی خود را به تجهیزات و سیستم های ایمن و مطمئن مجهز کنند و در صورت بروز هرگونه مسائل امنیتی مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/آ