مشهد؛
نمایشگاه «پوستر ۸» با موضوع کتاب و کتابخوانی در مشهد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد به مناسبت روزجهانی گرافیک و به همت به‎نشر (انتشارات آستان قدس رضوی‎)، مؤسسة آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی و گروه مدرسان گرافیک مشهد برگزار می‎شود.

وی افزود: نگارخانة رضوان از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت ماه آیین گشایش نمایشگاه «پوستر هشت» را میزبانی می‎کند و این نمایشگاه تا چهاردهم اردیبهشت ماه برای بازدید علاقه‎مندان برپا خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد، ۵۰ اثر گرافیکی به مناسبت ۲۷ آوریل، روز جهانی گرافیک با موضوع کتاب و کتابخوانی در تابلوهایی به ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ از اساتید برجستة گرافیک به معرض نمایش در می‌آید.

سعیدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «پوستر هشت» صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل نگارخانة رضوان واقع در خیابان کوهسنگی مشهد، شمارة ۱۶ پذیرای علاقه‎مندان و هنردوستان خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این تابلوهای گرافیکی با موضوع کتابخوانی پس از پایان نمایشگاه در فروشگاههای دوازده‌گانة کتاب و محصولات فرهنگی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به نمایش درخواهند آمد.
انتهای پیام//ف. ج