مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری مشهد از نصب 20 سازه متحرک برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در معابر مشهد خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛احمد محبی در خصوص تمهیدات شهرداری مشهد برای تبلیغات محیطی نامزدهای انتخاباتی گفت: در حال حاضر ظرفیت سازههای تبلیغاتی سازمان میادین به منظور تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در اختیاز سازمان فرهنگی است.
وی افزود: همچنین سازههای تبلیغاتی روی پلهای عابر پیاده، بیلبوردها و تلویزیونهای شهری در اختیار بخش خصوصی است و از آن برای تبلیغات نامزدها استفاده نمیشود و برای آن برنامهای نداریم.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: از این سازهها شامل بیلبوردها، تلویزیونهای شهری و پلهای عابر پیاده برای حضور پرشور مردم در انتخابات استفاده میشود.
محبی از ایجاد سازه متحرک برای تبلیغات انتخابات خبر داد و گفت: در این راستا 20 سازه متحرک در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری قرار گرفته است تا در معابر شهر نصب شود.
وی خاطرنشان کرد: این سازههای تبلغاتی در معابر مختلف مشهد نصب خواهد شد که ستادهای انتخاباتی میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.
انتهای پیام//ف.ف