مشهد؛
برپایی نمایشگاه «والا» در نیشابور
برپایی نمایشگاه «والا» در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حمیدرضا آتشی مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته‌های هنری توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی «والا» همزمان با اعیادشعبانیه وهفته بزرگداشت مقام معلم در صدد است موضوعات جدیدی را به لحاظ کمی وکیفی به مخاطب ارایه کند.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی «والا» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «زهراجغراتیان (والامهر)» است که در آن ۳۵ اثر تابلویی مدرن وبرجسته در ابعاد ۲۰ * ۱۵ تا ۹۰ * ۱۲۰ سانتیمتر برپا شده است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اشاره به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک پاکو، برتا، تیناب، باربی، دکوپاژ، ویترای، معرق کاشی و... وبا سبک‌های مدرن وسنتی است و موضوعات طبیعت وطبیعت بی جان می‌باشد.

آتشی خاطر نشان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی «زهراجغراتیان (والامهر)» است که ۵ سال است در زمینه هنری فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی «والا» از ۹ الی ۱۴ اردیبهشت ۹۶ هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۸ الی ۲۰ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.

انتهای پیام//ف. ج