سمنان;
انتخابات معروف واجبی است که موجب عزت کشور است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان  در جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سمنان با محوریت انتخابات با بیان مصادیق امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی از مصادیق معروف و منکر همیشگی و برخی نیز فصلی و مربوط به یک زمان خاص است.

وی با تاکید بر حضور پر شور و حد اکثری مردم پای صندوق های رای گفت: تبعیت کامل ار فرامین رهبری ، آگاهی و بصیرت و شناخت نامزدهای اصلح در صحنه انتخابات از معروف هایی است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین تخریب نامزدها ی انتخاباتی ، خرید و فروش رای و مشارکت نکردن در این عرصه مهم را از منکرات بیان کرد و گفت: دوری ار منکرات وظیفه همه اقشار جامعه است.

محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در این جلسه حضور حداکثری پای صندوق های رای را موجب تقویت و استحکام نظام و پاسخ محکم به دشمنان داخلی و خارجی دانست.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی منتظر عکس العمل مردم در روز انتخابات هستند گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پادزهری برای همه حرفها و برنامه ریزی های مسموم دشمنان است.

استاندار ایجاد فضایی سالم برای برگزاری انتخابات را وظیفه همه دست اندر کاران دانست و افزود: در این شرایط است که مردم میتوانند با اطمینان و آرامش پای صندوقهای رای حاضر شوند.

محمدرضا سوقندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه با تبیین برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ماه مبارک رمضان گفت: تشکیل هیات اندیشه ورز برای عملیاتی کردن طرحها و ایده ها از جمله فعالیتهای ستاد در سال جدید است.

وی همچنین از ساماندهی فضای مجازی در استان سمنان خبر داد و گـفت: در این راستا تا کنون 319 کانال در فضای مجازی استان که بیش از پنج هزار عضو دارد شناسایی و ساماندهی شده اند.

گفتنی است ، تصویب منشور اخلاقی انتخاباتی استان ، برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان و نیز استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی برای توسعه و ترویج این فریضه الهی از مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بود.
انتهای پیام / ه