هاشمی طبا در جمع خبرنگاران:
باید سناریو های مختلفی برای برگشت دوباره تحریم ها داشته باشیم/ یک نقشه راه برای اقتصاد مقاومتی ترسیم شود
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در شبکه خبر و در جمع خبرنگاران در مورد برنامه هایش در زمینه دفاعی امنیتی اظهار داشت: این برنامه را شواری عالی دفاع تنظیم می کند و ما همان تصمیمی که آنها بگیرند را انجام می‌دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در این خصوص فقط وزیر دفاع در دولت حضور دارد که نقش رابط را دارد و تصمیم با شورای عالی دفاع است.

وی در پاسخ به این سوال که راهکار شما برای تحقق اقتصاد مقاومتی چیست، بیان داشت: راهکارها در ابلاغیه مقام معظم رهبری وجود دارد فقط باید یک نقشه راه برایش ترسیم شود و به این سادگی هم نیست که کسی بگوید تا سال آینده به اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند و باید راهکارهای مختلفی برای آن پیدا کرد.

هاشمی طبا در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: چون ممکن است هر لحظه مجدد توسط استکبار جهانی تحریم شویم باید این موضوع را در نظر بگیریم و سناریوهای مختلفی داشته باشیم تا اقتصاد مقاومتی را با آنها عملیاتی کنیم. انشالله آنها دست از شیطنت بردارند اما باید منتظر همه چیز باشیم.

انتهای پیام/