زنجان؛
نمایش "عروسی گاو" در طارم روی صحنه رفت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در اجرای این نمایش، گروه هنری سهند آستارا و گروه هنری رنگین کمان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همکاری کرده و در دو سانس در محل سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب‌بر به اجرای نمایش پرداختند.

در این نمایش بازیگران توانمندی چون نیما رهایی، میلاد اسکندری و مجتبی ندرلو و ارشد امیر اسکندری ایفای نقش کرده و لحظات شادی برای مردم ایجاد کردند.

در حاشیه برگزاری این نمایش، کریم حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم ضمن ابراز رضایت از برگزاری برنامه‌ای در این سطح برای ارتقاء نشاط و شادابی در جامعه، خاطرنشان کرد: هنرمندان سرمایه‌های اصلی و جزو جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و هنر یک جامعه هستند که می‌توانند مسائل مختلفی در زمینه‌های اجتماعی‌، سیاسی و خانوادگی و ... را در قالب نمایش و با زبان گویای هنر برای علاقمندان بیان نمایند که این از ویژگی‌های بارز هنر است.

وی در ادامه به تلاش و کوشش بیشتر برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در طول سال ٩٦ اشاره کرده و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برنامه‌هایی در خور توجه مردم فهیم شهرستان طارم برگزار نمائیم.

حیدری در پایان از تلاش‌های صادقانه هنرمندان و گروه هنری سهند آستارا به سرپرستی نیما رهایی و گروه هنری رنگین کمان به سرپرستی علی عماری و میلاد اسکندری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م