مشهد؛
سقوط موتورسیکلت به عمق چاه ۳ متری +تصویر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، آتشپاد دوم " محمد جواد قائمی " سرپرست ایستگاه آتش نشانی ۸ و ۳۷ گفت:با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز، تیم‌های امداد و نجات ایستگاه‌های شماره ۸ و ۳۷ این سازمان بی‌درنگ به سوی آدرس اعلام شده واقع در بلوار رسالت حرکت کردند.
 
سقوط موتورسیکلت به عمق چاه ۳ متری +تصویر
وی افزود: با توجه به احداث چاه طرح اگو در بلوار رسالت و کم عرض شدن معبر، در هنگام تردد همزمان یک دستگاه خاور و یک دستگاه موتور سیکلت در آن محدوده، موتور سیکلت از مسیر خود منحرف و به همراه راکب آن به داخل چاه حدوداً ۳ متری بدون حفاظ مناسب سقوط کرد.

سرپرست ایستگاه آتش نشانی ۸ و ۳۷ گفت: براثر این حادثه موتور سیکلت در دهانه چاه گیرکرد، اما راکب که مردی ۳۴ ساله بود به انتهای چاهک به عمق ۳ متری سقوط کرد.

آتشپاد دوم قائمی افزود: نجاتگران آتش نشانی با استفاده از بسکت نجات فرد حادثه دیده را دچار مصدومیت شده بود، از عمق ۳ متری چاه بیرون آوردند و برای انتقال به مرکز درمانی داخل آمبولانس اورژانس قرار دادند.

وی علت بروز این حادثه را بر اساس بررسی‌های اولیه کم عرض بودن معبر، عدم دید کافی موتور سیکلت و نیز نداشتن درپوش مناسب بر روی حلقه چاه ذکر کرد.

انتهای پیام//ف. ج