شیراز؛
اجرای 74 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: عمليات اجرايی 74 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان در راستای توسعه و تكميل زيرساخت ها در اين شهرك ها در مرحله اجرا است.

قنبری افزود: استان فارس با 61 شهرک صنعتی در زمینه تعداد شهرک های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌های خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین توسعه زیرساخت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب و پیاده‌روسازی با اعتباری افزون بر 360 میلیارد ریال در مرحله اجرا است.
 
قتبری همچنین از پایان عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 108 طرح عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول مناسبی در زیرساخت‌ها ایجاد شده است.
 
وی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی از مرحله ابتدا تا پایان توسط گروه مشاوران، ناظران عالی و مقیم در مراحل مختلف بررسی و نظارت کامل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این طرح‌ها بر اساس ضرورت و نیاز و با پشتوانه کارشناسی و پس از بررسی‌های مختلف، با انتخاب پیمانکاران ذیصلاح عملیاتی می‌شوند.
انتهای پیام/ر