زنجان؛
حضورمردم نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی
حضورمردم نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم در صحنه باعث امنیت و آرامش و اقتدار ملی است افزود: نتیجه انتخابات هرچه که باشد ملت بزرگ ایران پیروز این انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دردیدار مردم زنجان ، قزوین و سمنان گفت: شنبه پس از انتخابات باید روز مهربانی و روز بردباری باشد.

خطیب جمعه زنجان با فراخواندن طرفداران کاندیداها به آرامش و متانت گفت: با برخورد خردمندانه رقابت ها به رفاقت تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه نامزدهای ریاست جمهوری مورد تأیید نظام و شورای نگهبان هستند گفت: کسی که رأی می آورد رئیس جمهور همه مردم ایران است.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: نیروهای ارتش ، سپاه ، بسیج و جهاد در کنار هم کاری کردند که خرمشهر قهرمان بعد از 19 ماه اشغال دوباره به آغوش وطن بازگشت.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه اگر متحد و یکدل باشیم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد افزود: امروز هم مردم با حضور در پای صندوق های رأی ایران ثابت خواهند کرد : که پایبند آرمان های امام و شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین از دست اندرکاران و مجریان انتخابات تقدیر و تشکر کرد

 

انتهای پیام/ ا