اردبیل؛
بهره برداری از 3 درمانگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی افزود: درمانگاه فرهنگیان مشگین شهر، پارس آباد و اردبیل، مرکزاسکان رایگان بیماران و همراهان فرهنگیان جزو این پروژه ها است که اکنون بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی از ایجاد مرکز آموزشی و رفاهی در شهرستانهای خلخال، گرمی و بیله سوار نیز خبرداد و اظهار داشت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان گرمی با تخصیص اعتبار ویژه از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و وزارت آموزش و پرورش به مبلغ یک میلیارد تومان در حال عملیات اجرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آسفالت ریزی محوطه مدارس استان به مساحت 50 هزار مترمربع تا شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود:در حال حاضر23 سالن ورزشی در استان در حال احداث است که از این تعداد 3 سالن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و 9 سالن ورزشی دیگر با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی با اعتبار 2 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی از تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری از محل ردیف اعتبارات مالیات ارزش افزوده برای پروژه های آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

 

انتهای پیام/ح