شهرکرد؛
صدا و سیمای برتر استانی در برنامه‌های انتخاباتی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیین تقدیر از برترین‌های استان‌های رسانه ملی در جشنواره‌های بین المللی و انتخابات با حضور عبدالعلی علی عسگری رئیس و معاونان و مدیران رسانه ملی در سالن گلستان مجتمع ملاصدرای تهران، از صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از سه مرکز برتر در برنامه‌های انتخاباتی تجلیل شد.

در این مراسم، حوزه‌های معاونت خبر، معاونت سیما و واحد شعر و موسیقی این مرکز لوح تقدیر و جایزه دریافت کردند.

براساس اعلام هیئت داوری تولیدات خبری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه امسال، مراکز خوزستان، فارس و چهارمحال و بختیاری عناوین اول تا سوم این حوزه را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش؛ معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این داوری، جایگاه نخست خبر مراکز استانی در روز انتخابات را به خود اختصاص داد.

پوشش به موقع و سریع انتخابات، ارتباط‌های زنده مناسب با شبکه‌های سراسری در لوکیشن‌های متنوع و از شهر‌های کوچک، ارسال تصاویر و جلوه‌های ویژه از صفوف رأی ساعت‌ها قبل از شروع انتخابات و حین رأی گیری، مصاحبه‌های تاثیرگذار و متنوع، رعایت چارچوب‌های محتوایی مبتنی بر دستور العمل‌های ابلاغی، حفظ بی طرفی و رعایت تعادل و توازن در پوشش اخبار انتخابات، توجه ویژه به انتخابات شوراها، بهره گیری از تکنیک‌های شکلی و جذابیت‌های هنری، پوشش جغرافیایی و همچنین توجه به تنوع قومیت‌ها با گویش، پوشش، سن، جنس و صفوف مختلف از دیگر شاخص‌های داوری و از شاخص‌های انتخاب مرکز برتر در روز انتخابات بوده است.

معاونت‌های خبر مراکز اصفهان و سیستان و بلوچستان هم رتبه‌های دوم و سوم روز انتخابات کسب کردند.

در این آیین همچنین از برترین‌های مراکز استان‌ها در جشنواره‌های مختلف بین المللی تقدیر شد.
 
گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار گردید.

انتهای پیام/ش