شیراز؛
۲۵ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر علوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرونی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس گفت: جشنواره منطقه‌ای شعر علوی در آستانه عید سعید غدیر در شهرستان جهرم برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ مردادماه تمدید شد.


وی افزود: شاعرانی از استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در این جشنواره شرکت می‌کنند و با موضوع امام علی (ع) و اقتصاد مقاومتی به سرایش شعر می‌پردازند.


کرونی بیان کرد: امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی (ع) و احترام به بیت‌المال، امام علی (ع) و حسن مصرف، امام علی (ع) و فرهنگ کار و تلاش و امام علی (ع) و کارآفرینی زیرمجموعه موضوع کلی جشنواره شعر علوی است.


وی اظهار داشت: براساس فراخوان جشنواره بخش موضوعی ویژه عموم شرکت‌کنندگان ۴ استان است و بخش ویژه زیر ۲۰ سال با موضوع آزاد ویژه استان فارس است و شعر‌ها باید در قالب کلاسیک، نو و نیمایی و ترانه باشد.


مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس تصریح کرد: هر نفر می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال کند و در صورت ارسال بیش از تعداد اعلام شده، آثار مازاد حذف می‌شوند و شاعران باید آثار خود را به نشانی artfars۱۴@gmail.com ارسال کنند.


نیمه شهریورماه و در آستانه عید سعید غدیر خم شهرستان جهرم میزبان سخن‌سرایان و شاعران آستان مقدس علوی است.
انتهای پیام/ر

امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی یکی از موضوعات کلی این جشنواره است