دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی:
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای شعر علوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم کرونی دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی گفت: براساس تصمیم دبیرخانه جشنواره منطقه ای شعر علوی ۲۵ مرداد آخرین مهلت دریافت آثار این جشنواره است و این مهلت تمدید نخواهد شد.


کرونی اظهار داشت: موضوعات جشنواره منطقه‌ای شعر علوی در زمینه سیره و سبک زندگی مولای متقیان حضرت علی (ع) ویژه استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد بوده و دبیر علمی جشنواره احد ده بزرگی و دبیر اجرایی آن علیرضا رنجکش از شاعران جوان جهرم است.


وی با بیان اینکه این جشنواره دارای دو بخش موضوعی و آزاد است که بخش موضوعی برای عموم شرکت کنندگان ۴ استان و بخش موضوع آزاد نیز ویژه شاعران زیر ۲۰ سال استان فارس در نظر گرفته شده است، افزود: قالب‌های مورد پذیرش شامل شعر کلاسیک، نو، نیمایی و ترانه که هر شاعر می‌تواند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.


کرونی تصریح کرد: شاعران بایستی آثار خود را در موضوعاتی از جمله امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی (ع) و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار و تلاش، امام علی (ع) و احترام به بیت المال، امام علی (ع) و حسن مصرف، امام علی (ع) اقدام و عمل و امام علی (ع) و کارآفرینی به دبیرخانه ارسال کنند.

 

دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ مردادماه امسال است و علاقه‌مندان باید آثار خود را تا این تاریخ به نشانی artfars۱۴@gmail.com ارسال کنند.


گفتنی است، این جشنواره ۱۵ و ۱۶ شهریورماه امسال در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر


مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای شعر علوی