سرهنگ قاسم آبادی:
سارق حرفه ای پایتخت به دام پلیس افتاد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری 108 نواب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزلی در خیابان امام، کوچه اتابکی که سارقین اقدام به سرقت 9 دستگاه گوشی موبایل کرده بودند و از سارقین یک عدد تیغ موکت بری به جا مانده بود، عوامل تجسس جهت بررسی موضوع به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد در زمان سرقت دو نفر از سارقان حرفه ای به نامهای "ع.م" معروف به "ع. سیاه" و "ع.ا"در محل تردد داشته و تیغ موکت بری کشف شده هم در دست آنها دیده شده است.

سرهنگ قاسم آبادی بیان کرد: با اطلاعات به دست آمده،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفته و با پایش های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان به نام "علی سیاه" در پاتوقی در خیابان مالک اشتر پارک چناران حضور داردکه عوامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: با بررسی ها محل معلوم شد که متهم در پاتوق مورد نظرمخفی شده است، در نهایت متهم با رعایت اصل غافلگیری دستگیر و در بازرسی از وی 3 دستگاه گوشی موبایل و یک پرنده مینا کشف شد.

رئیس کلانتری 108 نواب بیان کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده پس از اخذ دستور قضایی برای تحقیقات تکمیلی تحویل پایگاه هشتم آگاهی شد.

انتهای پیام/

علی سیاه مخدر به دام پلیس افتاد