مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:
احداث ۵۰ طرح عمرانی آموزشی در لرستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، امروز (۲۲ شهریور) در حاشیه مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز در شهرستان دورود، گفت: مشارکت خیران در ساخت و ساز مدارس در مناطق کاری بزرگ و ستودنی است.

وی افزود: در سایه این مشارکت آمار ساخت و ساز مدارس در مناطق روستایی و محروم رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به مشارکت خیران مدرسه ساز در استان لرستان، گفت: خیران مدرسه ساز هم اکنون ۵۰ طرح آموزشی را در مناطق مختلف استان در دست ساخت و ساز دارند.

چگنی افزود: ۳۵ طرح آموزشی نیز از منابع دولتی در مناطق مختلف استان در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، با اشاره مدرسه ۱۸ کلاسه و خیر ساز قلم چی در شهرستان دورود، گفت: مدرسه قلم‌چی در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۴۰ مترمربع و در سه طبقه احداث شده است.

وی بیان کرد: برای ساخت این مدرسه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد خیریه قلم‌چی هزینه شده است.

چگنی، افزود: با تجهیز امکانات این مدرسه توسط خیران، هم اکنون این مدرسه هوشمند بوده و امکانات مختلفی، چون اتاق سمعی و بصری، سایت، کتابخانه، فضای مناسب برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سالن جلسات بزرگ، آزمایشگاه‌ها فیزیک و شیمی، فضای مناسب ورزشی، چون زمین فوتبال با تجهیز چمن مصنوعی بهره‌مند است.

وی با اشاره به تجهیز امکاناتی، چون حمام و آشپزخانه در هر طبقه این مدرسه، اظهار کرد: یکی از اهداف تجهیز مدرسه به این امکانات جانبی مناسب سازی فضا برای استقبال از مسافران نوروزی و تابستانی بوده است.

انتهای پیام /د


۵۰ طرح عمرانی آموزشی در لرستان احداث می‌شود