مقام سومی المپیاد ملی از آن تیم اندیمشک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،افشین کاویانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک گفت: در المپیاد ملی دادرس در کشور  تیم  دادرس منتخب خوزستان  شامل ۱۴ دانش آموز  مدرسه شهید بابایی زاده شهرستان اندیمشک بودند توانستند درمجموع به‌عنوان سوم کشوری دست یابد.

وی افزود: مرحله کشوری مسابقات امدادی دانش‌آموزان در دو بخش اصلی و جانبی برگزار شد که تیم دادرس اندیمشک در بخش اصلی در رشته‌های پانسمان و باندپیچی مقام نخست، در رشته‌های پناه گیری و خروج ایمن و آزمون کتبی مقام دوم، در رشته آتل‌بندی مقام سوم و درمجموع نتایج و جمع امتیازات، مقام  سوم کشور را در این دوره از رقابت‌ها کسب کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک بیان کرد: طرح دادرس یا همان دانش آموز آماده در روزهای سخت٬ طرح مشترک جمعیت هلال‌احمر و آموزش و پروش ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول می‌باشد که از همکاری و مساعدت مدیریت و عوامل آموزش‌وپرورش در جهت همکاری در زمینه   اجرای طرح دانش‌آموز آماده در روزهای سخت قدردانی کرد.

وی با اشاره به کسب مقام دوم در رشته‌ی حمل تخصصی و نیز کسب جایگاه سوم در رشته پرتاب کیسه توسط دانش آموزان اندیمشکی گفت: این دوره از مسابقات طرح دادرس با حضور  تیم‌های منتخب استان‌های کشور به میزبانی شهر بندر انزلی در استان گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/م