آغاز دوره‌های قرآنی ویژه روشندلان در زاهدان

آغاز دوره‌های قرآنی ویژه روشندلان در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،زهرا حسینی، مربی قرآن روشندلان زاهدان گفت: قرآن کریم با چاپ بریل، یک نسخه بیشتر نداریم، ولی با علاقه کار خود را آغاز کرده و ادامه خواهیم داد تا محرومیت از نعمت بینایی، مانع برخورداری از نعمت بزرگ کلام وحی نشود.

حسینی با بیان اینکه این دوره با همکاری بهزیستی استان برگزار می‌شود، افزود: آموزش قرآن به روشندلان، موجب می‌شود تا لحظاتی پر از زیبایی و خاطره برای انسان رقم بخورد.

وی اظهار کرد: حس بینایی در یادگیری و به خاطر سپردن مهمترین نقش را ایفا می‌کند، بنابراین آموزش قرآن در غیاب این حس، کمی دشوار می‌شود و شرایط آموزشی بسیار متفاوتی را می‌طلبد.

مربی قرآن روشندلان زاهدان تصریح کرد: روشندلان قرآن آموز از حواس بسیار قوی شنوایی، بویایی و لامسه برخوردار هستند و ما در آموزش کلمه به کلمه در بخش حفظ و یادسپاری از این توانایی بهره می‌بریم.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ قرآن‌آموز روشندل در کلاس حضور دارند، افزود: می‌توان با توسعه امکانات و فضای آموزشی تعداد بیشتری از این عزیزان را برای آموزش قرآن کریم دعوت کنیم.

انتهای پیام/ع

 آموزش قرآن ویژه روشندلان