سردار منتظرالمهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار است

امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار استسردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن ابراز تأثر و همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر، از آمادگی کامل پلیس برای ارائه هر گونه خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی به هموطنان خبر داد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله عوامل انتظامی استان بلافاصله در محل حاضر شدند و با بسیج تمامی امکانات خود به یاری هموطنان شتافتند.

وی با اشاره به تدبیر فرمانده ناجا و اقدام معاونت عملیات ناجا افزود: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان در معاونت عملیات نیروی انتظامی اندیشیده شده و با تدبیر و دستور فرمانده نیروی انتظامی دو گردان نیرو مشتمل از تیم های پلیس تخصصی و همچنین چند فروند بالگرد به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سردار منتظر المهدی اضافه کرد: همکاران من در نیروی انتظامی تا آخرین لحظه در کنار هموطنان خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنند.

تداوم امدادرسانی به زلزله زدگان در غرب کشور

وی با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای مرتبط عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

سخنگوی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا است.

انتهای پیام/