مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد:
ارسال 120 کانکس اداره بهزیستی استان اصفهان به کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صادقی اظهار داشت: خانواده بزرگ بهزیستی استان اصفهان به ویژه خیرین یک دل و یکپارچه، تمام توان خود را برای یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان این زلزله به کار گرفتند.

وی در خصوص اهم فعالیت‌های اداره کل بهزیستی استان اصفهان و تمامی واحدهای تابعه این اداره در سطح استان در ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان افزود: 12 دستگاه کامیون شامل اقلام غیر نقدی از جمله پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر مسافرتی، مواد غذایی فاسد نشدنی، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، وسایل کمک توان‌بخشی، شیرخشک و خرما به ارزش 2.4 میلیارد تومان ارسال شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: همچنین کمک‌های نقدی به مبلغ 22.4 میلیون تومان دریافت و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان واریز شد.

وی با اشاره به کمک‌های خدماتی ارائه شده بیان کرد: کمک‌های خدماتی نیز توسط داوطلبان خیر بهزیستی به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان ارائه شد.

صادقی اضافه کرد: 120 عدد کانکس جهت اسکان زلزله‌زدگان منطقه ثلاث باباجانی توسط تعدادی از خیرین بهزیستی استان به تناوب در حال ارسال است و سه دستگاه خودرو اورژانس اجتماعی (123) جهت ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به آسیب‌دیدگان زلزله اعزام شد.

وی در پایان ضمن اشاره به مبلغ اهدای 5 میلیون تومانی کارکنان اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای کمک به آسیب‌دیدگان این زلزله، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای از طرف اداره بهزیستی استان به منطقه اعزام و به منظور ساماندهی کانکس‌های مذکور و اسکان افراد تحت حمایت بهزیستی در کانکس‌های ارسالی به‌ ویژه افرادی که در زلزله اخیر مبتلا به معلولیت شده‌اند در استان کرمانشاه استقرار یافت.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه