راه اندازی صدای مشاور در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با راه اندازی و افتتاح طرح تجمیع خطوط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تیر ماه امسال در استان مازندران توسط سردار فرمانده ناجا و با حضور مسئولان استانی در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی، طرح صدای مشاوره اجرایی شد.

وی با اشاره به مزایای اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ از افزایش توان پاسخگویی به تماس‌های مردمی با ۱۱۰ خبر داد و افزود: چابک سازی سازمانی، ایجاد انعطاف و سرعت در پاسخگویی به تماس‌ها و کمک به رفع چالش‌های اجتماعی، آرشیو تمامی مکالمات ۱۱۰، مستند سازی و گزارش دهی از جمله مزایای این طرح بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به مصالحه ۷۳ درصدی پرونده‌های اجرایی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان در سال جاری، افزود: بیشترین پرونده‌های ارجاعی به این دوایر با موضوعات اختلافات خانوادگی بوده است.

سرهنگ باقری در پایان از ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری در مرکز مشاوره آرامش استان خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند به صورت تلفنی با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۳۶۳ با کارشناسان این مرکز در تماس باشند.

انتهای پیام/آ

استقبال مردم مازندران از خدمات مشاوره پلیس