مهلت تعویض کارت ملی قدیمی تا پایان سال جاری/45 درصد ایلامی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مهلت تعویض کارت ملی قدیمی تا پایان ال جاری/45 درصد ایلامی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛منوچهر تیموری بیان کرد: صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه های مکانیزه از مهمترین فعالیت های در دست اقدام این اداره به همسویی با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه خدمات الکترونیکی نشانه پویایی و کارآمدی سازمان ثبت احوال است.

وی اظهار کرد: انجام طرح های بزرگی همچون کارت هوشمند ملی، صدور شناسنامه های الکترونیکی، آرشیو الکترونیک اسناد سجلی، و ایجاد پایگاه اطلاعات از مهمترین وظایفی است که اداره ثبت احوال در همسویی با استقرار دولت الکترونیک بر عهده دارد.

مدیر کل ثبت احوال استان افزود: از ابتدای شروع طرح تا به امروز ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان جهت صدور کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند و کارت خود را دریافت کردند، بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال تا پایان سال جاری مهلت اعتبار کارت های قدیمی است.

تیموری ادامه داد: تاکنون ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال استان موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده اند، همچنین صدور شناسنامه های مکانیزه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآورشد: تاکنون ۱۷۰ هزار شناسنامه تعویضی در این زمینه انجام شده، همچنین در این راستا باز این شرایط در دفاتر پیشخوان که دارای مجوز هستند و ادارات ثبت احوال مهیا است.

انتهای پیام/ د

دریافت کارت ملی هوشمندتوسط ایلامی ها