اشتغالزایی متمرکز از طریق انجمن کاریابی استان صورت می گیرد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، شفافیت و صداقت را بهترین سرمایه هر جامعه دانست و خواستار راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در استان شد.


وی طرح کارورزی را مبنایی بسیار مطمئن برای کارورزان دانست و یادآورشد: این طرح خوبی است که از سوی دولت آغاز شده و می تواند در زمینه اشتغالزایی تاثیرگذار باشد لذا این امر باید از سوی رسانه ملی و مطبوعات استان در سطح گسترده اطلاع رسانی شود.


استاندار کرمان ضمن تبیین خدمات این طرح، تصریح کرد: مدیران استان عضو یک خانواده هستند لذا با شفافیت و راستی آزمایی باید اعتماد مردم را جذب کنیم و به دنبال رتبه بندی ها نباشیم.


رزم حسینی طرح کارورزی را شاکله اصلی کارها عنوان کرد و افزود: سازمان فنی و حرفه ای باید طی فراخوانی، افراد کارورز را جذب نماید که در این راستا مدیریت استان آماده هرگونه حمایت و پشتیبانی است زیرا یکی از اهداف نهایی کار اقتصادی، ایجاد رفاه اجتماعی می باشد که اشتغال در اولویت آن قرار دارد.


وی به خدمات انجمن کاریابی و نقش آفرینی این انجمن در ایجاد اشتغال در سطح استان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای بین اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و انجمن کاریابی استان در آینده ای نزدیک منعقد خواهد شد و اشتغالزایی به صورت متمرکز از طریق این انجمن صورت می پذیرد.


استاندار کرمان با تاکید براینکه انجمن کاریابی باید نسبت به راه اندازی شعب در کلیه شهرستان های استان و ایجاد اشتغال اقدام و از ایجاد رانت در این حوزه جلوگیری نماید، یادآورشد: تعهد استان کرمان ایجاد 34 هزار شغل تا پایان سال جاری است که در این راستا انجمن کاریابی می تواند در راست آزمایی این آمار تاثیرگذار باشد.


رزم حسینی افزود: دو هزار و پانصد دهیاری استان باید در زمینه اشتغال روستایی توجیه شده و با اطلاع رسانی وسیع نسبت به جذب اعتبارات اشتغال روستایی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

لزوم راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در کرمان