سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
دشمنان از شفافیت بخشی صداوسیما به شدت عصبانی هستند/رسانه ملی نشان داد اغتشاش‌گران آرامش و امنیت را نشانه گرفته‌اند

ردبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: صداسیما متعهدانه مشخص کرد افرادی که اغتشاش می‌کنند، مطالبات اقتصادی ندارند بلکه آرامش، امنیت و کلیات نظام را نشانه گرفته‌اند.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجمه‌ها علیه سازمان صداوسیما، اظهار کرد: مهمترین مسئله‌ای که باعث شد مردم برای پایان دادن به فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر وارد معرکه شوند، شفافیت بخشی صداوسیما بود.

وی ادامه داد: صدا و سیما متعهدانه مشخص کرد افرادی که اغتشاش می‌کنند، مطالبات اقتصادی ندارند بلکه آرامش، امنیت و کلیات نظام را نشانه گرفته‌اند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: صداوسیما نشان داد که بحث اغتشاش‌گران براندازی و ساختارشکنی است و تفاوت جدی با کسانی دارد که مطالبات معیشتی دارند.

سروری اضافه کرد: ابهامی در روز‌های اول بر‌ای مردم وجود داشت که این مطالبات اقتصادی و معیشتی است، اما اقدامات صداوسیما این ابهامات را رفع کرد و مردم رفتار‌های اغتشاشگران را مخل امنیت و براندازانه تشخیص دادند به همین دلیل شاهد یک شبه انقلاب در مردم بودیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در روستاها، شهر‌ها و مناطق مختلف مشتاقانه برای دفاع از موجودیت نظام وارد صحنه شدند، گفت: مردم با بصیرت‌شان خط بطلانی بر رفتار براندازانه کشیدند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان امروز از شفافیت بخشی صداوسیما به شدت عصبانی هستند و می‌خواهند از صداوسیما انتقام بگیرند چرا که چهره واقعی اغتشاشگران و منشأ خارجی بودن آنها را نشان داد.

انتهای پیام/