راه‌اندازی مجتمع گردشگری در داراب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود حیدری مدیر جمعیت هلال‌احمر داراب گفت: طبق هماهنگی انجام‌شده با سرمایه‌گذار، تفرجگاه «چشمه گلابی» تبدیل به مجتمع گردشگری می‌شود.

وی افزود: پس از طی مراحل اداری، فضای مناسب برای ایجاد این مجتمع تعریف و مراحل عمرانی احداث آن آغاز می‌شود.

حیدری بابیان اینکه با راه‌اندازی مجتمع گردشگری به دنبال تأمین امنیت در منطقه چشمه گلابی هستیم، ادامه داد: این مجتمع برای عموم مردم آزاد است و اقشار مختلف می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر داراب گفت: استخر، آلاچیق، فضای سرپوشیده برای استفاده خانواده‌ها و فضای مجزا برای استفاده بانوان بخشی از امکانات مجتمع توریستی چشمه گلابی است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح سالمند، بیان کرد: در این طرح افراد نیک‌اندیش، اقلام پزشکی غیرقابل استفاده در منزل را به هلال‌احمر تحویل می‌دهند تا به امانت در اختیار افراد نیازمند قرار بگیرد.

حیدری اظهار داشت: اجرای این طرح برای افراد نیازمند که توان خرید اقلام پزشکی و کمک پزشکی را ندارند، کمک خوبی است و همه همشهریان می‌توانند در این مسیر هلال‌احمر را یاری کنند.

مدیر جمعیت هلال‌احمر داراب بابیان اینکه در حال حاضر تعداد مشخصی از اقلام جمع‌آوری‌شده در دسترس نیست، تصریح کرد: همراهی مردم مناسب بوده و تاکنون تعداد قابل‌توجهی ویلچر، ساکشن، تخت طبی و تشک مواج جمع‌آوری‌شده است.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی مجتمع گردشگری در «چشمه گلابی» داراب