تمدید مهلت نام نویسی در آزمون سراسري قرآن کریم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:این نام نویسی از ۱۸ آذر امسال همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و پیشتر نیز آخرین مهلت آن ۳۰ دی ۱۳۹۶ اعلام شده بود.
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور افزود: این آزمون ۱۰ اسفند امسال و همزمان با سراسر کشور به صورت کتبی در شهر‌های یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، باشت، دهدشت، چرام و لیکک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع)، درک معنا و تدبر در قرآن برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: تاکنون هزار و ۳۸ خانم و آقا برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده‌اند که سهم شهرستان بویراحمد ۶۳۰، گچساران ۱۲۹، کهگیلویه ۱۱۰، باشت ۵۲، بهمئی ۴۸، چرام ۳۷ و دنا نیز ۳۲ نفر است.
حجت الاسلام جنتی پور با بیان اینکه شرکت در این آزمون بدون محدودیت سنی بوده و برای عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد آزاد است گفت: افراد متقاضی شرکت در این آزمون می‌توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.
حجت الاسلام جنتی پور افزود: جوایز برگزیدگان این آزمون به قید قرعه شامل پاداش نقدی، لوح سپاس، سفر به عتبات عالیات و اعطای گواهینامه معتبر است.
وی ادامه داد: این آزمون با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
هم اینک بیش از ۵۰۰ خانه قرآن و ۱۵ مؤسسه قرآنی در استان فعالیت می‌کنند.

 انتهای پیام/غ

برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم