برگزاری جشنواره‌ی جابربن حیان

برگزاری جشنواره‌ی جابربن حیانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا شکیبا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت : در جشنواره‌ی جابربن حیان ، دانش آموزان بر مبنای اطلاعاتی که در کلاس کسب کردند و شناختی که بر مبنای محتوای کتاب درسی دارند و انتظاراتی که ما داریم فعالیت می‌کنند و هدف رشد خلاقیت هاست.

وی افزود: دانش آموزان با ورود خود در این حوزه از تجربیات دیگران استفاده می‌کنند. در بحث مشارکت با خانواده، اجتماع ، معلم و دوستان خود وارد می‌شوند و روی ایده‌های که در ذهن دارند کار می‌کنند.

شکیبا ادامه داد: در ساخت وسایل و ابزار و شبیه سازی اجسامی که دوروبر خودشان است در این بخش به خوبی وارد شدند و در خور اطلاعات خودشان و کلاس درسی‌شان فعالیت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت : رشد خلاقیت‌ها و دانش آموزان در آموزش و پرورش سیاستی کلی است و مورد تقدیر قرار گرفتن دانش آموزان توسط مربیان و معلمان و خانواده خود، برای فعالیت‌های که انجام می‌دهند باعث افتخار است.

وی گفت : مرحله اول این جشنواره مدرسه است و به ترتیب ناحیه وبعد مرحله استانی برگزار می‌شود و دانش آموزان می‌توانند شرکت کنند.

انتهای پیام// م. ط