بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: طبق پیش بینی ها این موج، بارش خوبی را در خوزستان به ویژه شمال و شرق این استان داشت به طوری که بارش 35 میلیمتری برای امام زاده عبدلله شهرستان باغملک ثبت شده است.

وی با اشاره به بارش در شهرستان ها ادامه داد: از شامگاه سه شنبه تاکنون بارش باران برای تاراز 30، برای صیدون 21، دهدز 19، باغملک 15، رامهرمز 7.3 و بهبهان 5.6 میلیمتر گزارش شده است.

مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان همچنین میزان بارش را برای اهواز 5.5، ماهشهر 4.6 و آبادان 2.2 میلیمتر عنوان کرد.

وی میزان بارندگی را در ایذه 22.5، مسجدسلیمان 7.1 ، آغاجاری 4.2، امیدیه 3.5، شوشتر 3.0، لالی 2.8، حسینیه 2.6، گتوند 2.1، شادگان 2.0، دزفول 1.5، هندیجان 0.6 و شوش 0.6اعلام کرد.

وی گفت: موج نخست بارشی تا پایان امشب چهارشنبه در خوزستان ماندگارخواهد بود و در پایان این روز از استان خارج می شود.

بهادری پیش بینی کرد: موج دوم بارشی که قوی تر از موج نخست آن است، از صبح شنبه وارد خوزستان شده و همه استان را تحث تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: بارش ها همراه با رعد وبرق، تگرگ و احتمال برف در ارتفاعات همراه بوده و در مناطق شمال و شرق استان از حجم بیشتری برخوردار است.

  مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان در پایان گفت: در 24 ساعت گذشته رامهرمز با 29.2 و ایذه با 8.3 درجه سانتیگراد، گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند.

انتهای پیام/م

35 میلیمتر بارش ره آورد موج نخست بارشی خوزستان