روایت تکان دهنده پدر شهید حدادیان از گزارش پزشکی قانونی + فیلم

روایت تکان دهنده پدر شهید حدادیان از گزارش پزشکی قانونی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی دستگیری سارق یک خودروی سرقتی به دست پلیس، عده‌ای آشوبگر که خود را از دروایش می‌خواندند، در مقابل کلانتری 102 خیابان پاسداران، تجمع کردند و خواهان آزای بی‌قید و شرط او شدند.

آنها پلیس را تهدید کردند در صورتی که خواسته‌شان عملی نشود، آشوب به راه می‌اندازند. پلیس با درخواست غیرمنطقی آنها موافقت نکرد. تجمع کنندگان پس از مواجهه با امتناع پلیس، تهدید خود را عملی و اقدام به ایجاد آشوب و نا آرامی کردند که موجب وحشت ساکنان محل شد.

نیروهای امنیتی برای مهار اغتشاشات و بازگرداندن دوباره آرامش وارد صحنه شدند، در همین حین یکی از آشوبگران  طی اقدامی وحشیانه با اتوبوس سفیدرنگی به سمت آنها حمله ور شد و دو نیروی امنیتی و یک سرباز را به شهادت رساند. در ادامه اغتشاشات ایجاد شده بامداد روز بعد یکی دیگر از جوانان دلاور بسیجی به نام محمدحسین حدادیان که به صورت داوطلبانه به یاری نیروهای امنیتی آمده بود نیز مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل شد.

پدر و مادر این شهید بسیجی در مراسم تشییع و بزرگداشت فرزندشان با استقامت و صبر بی‌نظیرشان، بار دیگر چهره‌ای واقعی از خلوص دینی و اسلامی را به دشمنان نشان دادند.

ویدئوی زیر روایت دردناکی از نحوه شهادت محمدحسین حدادیان به گزارش پزشکی قانونی از زبان پدر این شهید دلاور است. 

{$sepehr_media_7638870_400_300}

انتهای پیام/

شرح دردناک گزارش پزشکی قانونی از شهادت محمدحسین حدادیان