مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما:
شبکه استانی دنا در حد بین المللی بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛پس از حادثه تلخ سقوط هواپیمای ای‌تی‌ار72 تهران- یاسوج در 29 بهمن ماه امسال مدیران و کارکنان شبکه استانی دنا در زمینه انتشار خبرها و فعالیت امدادگران برای جستجو و انتقال پیکرهای جان باختگان این حادثه سنگ تمام گذاشتند.

صدا و سیمای شبکه دنا در کهگیلویه و بویراحمد با اعزام اکیپ های خبری و تصویری و ایجاد ایستگاه واحد سیار اس. ان. جی، فیبر نوری و استفاده از بستر اینترنت به صورت آنلاین و لحظه ای گزارش‌ها و اخباراین حادثه را برای پخش در شبکه های سراسری و بین المللی ارسال کردند.

مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما در پیامی فعالیت های حوزه های خبر، سیما، صدا، فنی، خدماتی واداری شبکه دنا را در حد بین‌المللی عنوان کرد.

علوی گفت: رسانه های ملی و بین المللی از اخبار و تصاویر ارسالی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد استفاده و به آن استناد می‌کردند.

علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما نیز با اهدا لوح تقدیری خطاب به یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان از تلاش‌های ارزنده وی و همکارانش در پوشش خبری،تصویری و پخش زنده لحظه به لحظه این حادثه دلخراش تقدیر کرد.

انتهای پیام/د

قدردانی مسئولان رسانه ملی از شبکه دنا در حادثه سقوط هواپیما