راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در تمامی کلانتری‌های مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این طرح در راستای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی مراجعان صورت گرفت با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های استان به اجرا درآمد.

وی افزود: لازمه ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی همراهی و همگرائی دستگاه‌های متولی امنیت است که نیروی انتظامی یکی از مهمترین این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موجب نظم پذیری و ثبات آرامش در جامعه خواهد شد، گفت: ازویژگی‌های ممتاز این طرح، آگاهی مردم به حقوق و تکالیف شهروندی آنان است که با تحقق آن جامعه اسلامی از آرامش بیشتری برخوردار خواهد شد.

سرهنگ باقری افزود: تعامل گرایی و تحول خواهی دو رویکرد مهم پلیس در ایجاد امنیت است که از طریق مشارکت سازمان‌های مرتبط و ارتقاء فرهنگی عمومی و دانشی آحادجامعه محقق خواهد شد که در این طرح به دنبال آن هستیم.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی پلیس ایجاد امنیت است گفت: امنیت و ارتقاء آن هر قدر با نگاه علمی و اجتماعی به مسائل روز آمیخته شود اثر گذاری و ماندگاری آن در جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتقاء احساس امنیت در جامعه توسعه و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و توجه به مسائل فرهنگی است.
انتهای پیام/آ

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در کلانتری‌های استان مازندران