سارق اماکن خصوصی در دام پلیس بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل  گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری، گفت : پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه نظیر سیم و کابل برق، لوازم منزل  کشف شد.

فرمانده انتظامی بابل افزود :، متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغ‌ها و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم، اموال سرقتی را با هماهنگی یک مالخر اموال مسروقه در تهران به فروش می‌رساند، گفت: تلاش برای کشف سایر اموال سرقت شده و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

سرهنگ جعفری  افزود :  متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب نسبت به نصب دوربین مداربسته و سایر تجهیزات ایمنی در منزل، محل‌های کار و فعالیت خود اقدام کنند و در صورت مشاهده افراد ناشناس و هرگونه مورد مشکوک در محل زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 انتهای پیام /آ

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل