بهبود پاسخگویی در جهت حفظ شان مشتریان مخابرات

بهبود پاسخگویی  در جهت حفظ شان مشتریان مخابراتمحجوب مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:  در جهت تکریم ارباب رجوع و بهبود پاسخگویی , مرکز آموزش مخابرات جهت کلیه کارکنانی که ارتباط مستقیم با مشتری و ارباب رجوع دارند دوره آموزشی برگزار کرد .

وی گفت: در این دوره که با حضور مدرسین اعزامی از حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران برگزار گردید , کارکنان نحوه پاسخگویی به مشتریان و تکریم ارباب رجوع را فراگرفتند .

مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه  افزود:جهت حفظ شان مشتریان مخابرات , این دوره ها در سطوح بالاتر ودوره های دیگر برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام/ز

کارکنان نحوه پاسخگویی به مشتریان و تکریم ارباب رجوع را آموزش دیدند