پایان مسابقات بسکتبال جام رمضان نکوداشت پیشکسوتان بسکتبال مشهد
پایان مسابقات بسکتبال جام رمضان نکوداشت پیشکسوتان بسکتبال مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت شهرداری منطقه یک گفت: مسابقات بسکتبال جام رمضان در در دو بخش آقایان و بانوان به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت شهرداری منطقه یک، هیئت بسکتبال استان و هیئت بسکتبال مشهد برگزار گردید.
 
حسن نوری افزود:در بخش آقایان که با حضور 10 تیم آغاز شد پس از انجام 24 مسابقه در دو گروه 5 تیمی، تیم پیتزا فرنو مقام اول، شرکت عمران گلبهار مقام دوم و تیم ضیا اسپرت مقام سوم را کسب نمودند.

وی گفت: در بخش بانوان در قالب تیم‌های سه نفره،در رده سنی زیر 14 سال آغاز شد. در این رده سنی، 15 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ و در نهایت تیم ویستا 12 مقام اول، تیم نوآوران مقام دوم و تیم آریان مقام سوم را کسب نمود.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت شهرداری منطقه یک افزود: در رده سنی آزاد رقابت‌ها از 12 خرداد با رقابت 16 تیم آغاز شد و در نهایت تیم‌های بجنورد الف.، صبا و صدف به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
 
انتهای پیام//ع.ع