مدیرکل راه آهن خراسان از کاهش ۲۶ درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدهادی ضیایی مهر افزود: در حال حاضر سامانه صدای مسافر 5149-021 به صورت شبانه روزی پاسخگوی
مسافرین بوده و همچنین نسبت به ثبت کلیه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و ... از سوی مسافرین به صورت 24 ساعته اقدام میشود.
وی افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای ارتقا خدمات و کیفی سازی در حوزه
قطارهای مسافری شاهد کاهش 26 درصدی شکایات در سه ماهه نخست سال جاری در
اداره کل راه آهن خراسان بوده ایم.
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده و ارتقا کیفیت در داخل قطارهای مسافری، مجهز نمودن قطارها به تجهیزات مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و همچنین ارتقا خدمات در حوزه ایستگاهی و
دفاتر فروش بلیت شاهد کاهش شکایات در حوزه مسافری میباشیم.
انتهای پیام// ف. ح