64 ماموریت امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای کمک به 142 حادثه دیده

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی با اشاره به گزارش از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان در هفته گذشته ، اظهار کرد : امدادگران و نجاتگران این جمعیت طی هفته گذشته 64 عملیات امداد و نجات انجام داده‏اند و بر این اساس به 142 تن از هموطنان حادثه دیده کمک رسانی شده است.

کریمی تصریح کرد : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات 60 نفر در عملیات نجات و رهاسازی‌ شدند که از این میان 53 نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل و 7 نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود :  تعداد 75تیم عملیاتی و 198  نیروی عملیاتی، با مجموع  57 دستگاه آمبولانس در عملیات‌ یاد شده حضور داشته‌اند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی دوم  لغایت نهم ماه سال 97 اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 31 حادثه جاده ای ،17حادثه شهری ،7 مورد خدمات حضوری و 8 حادثه صنعتی و کارگاهی و 1حادثه آتش سوزی مرتع توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

 

انتهای پیام/م