درآمدزایی از پارک ۶۸ هکتاری خوارزمی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مجاهد نظارات، شهردار بندرماهشهر بیان داشت: هزینه نگه‌داری از پارک 68 هکتاری خوارزمی سالانه حدود یک میلیارد تومان بوده و با توجه به اینکه وضعیت این پارک نامناسب و موقعیت خطرناکی دارد و عموم شهروندان نمی‌توانند از آن استفاده کنند شهرداری در نظر دارد ابتدا پروژه‌های نیمه تمام خود را به پایان برساند سپس به این پارک رسیدگی کند.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر بندرماهشهر در حال حاضر به فکر تهیه کاربری در این پارک برای درآمدزایی بوده تا از این طریق هزینه‌های پارک تامین شده و تعدادی از جوانان در این پارک اشتغال پیدا کنند.

نظارت عنوان کرد: شهرداری تحت شرایط خاص مدیریت و نگهداری از پارک ۶۸ هکتاری خوارزمی را قبول می‌کند اول اینکه بدهی‌های آب و برق این پارک تسویه شود و دوم اینکه مطالبات ما از پتروشیمی پرداخت شده و ما را در نگهداری از این پارک کمک کند.

شهردار بندرماهشهر در پایان گفت: شهرداری تحت شرایط خاص مدیریت و نگه‌داری از این پارک را قبول می‌کند اول اینکه بدهی‌های آب وبرق این پارک تسویه شود و دوم اینکه مطالبات ما از پتروشیمی پرداخت شده و ما را در نگه‌داری از این پارک کمک کند.

انتهای پیام/م

اشتغالزایی در پارک 68 هکتاری بندر ماهشهر