گردهمایی همسران شهدا در شیراز

رجبعلی راهی مدیرکل اداره بنیاد شهید استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این گرد همایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی سازماندهی فعالیت‌های انجمن و تبیین اهداف سیاست‌ها است.

وی بیان کرد: در بنیاد شهید نیز برنامه‌ای با عنوان پیشگیری است که از محور‌های اصلی این گردهمایی  پایش است که در این برنامه اساتید و دکترای دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار معاینه همسران شهید را انجام می‌دهند.

مدیرکل اداره بنیاد شهید استان فارس با بیان اینکه در حوزه جانبازان و همسران شهید انجمن‌ها و تشکل‌هایی وجود دارد که فعالیت خود را سازماندهی می‌کنند، افزود: هدف از تشکیل این انجمن‌ها را فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های صنفی و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا بویژه همسران شهدا که از نظر سنی بالاتر از ۵۰ سال هستند.

همچنین جلیلی مشاور امور بانوان و خانواده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده، ولی فقیه نیز در این گردهمایی تصریح کرد: بنیاد شهید ریاست تشکل‌ها و ان جی او‌ها را بازوان فکری بنیاد می‌دانند و معتقد هستند که خانواده به شکل منسجم و مردمی بتوانند در رفع مشکلات خود گام‌های موثری بردارند.

وی ادامه داد: برنامه‌های در نظر گرفته شده بوسیله انجمن‌ها و تشکل‌ها برای همسران شهدا شامل آموزش خانواده، تحکیم بنیاد خانواده و اردو‌های فرهنگی است.
انتهای پیام/ت

برپایی گردهمایی همسران شهید در شیراز