اجرای ۲۲ طرح عمران شهری در نورآباد در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی نجات نورعلی، شهردار نورآباد گفت: اجرا و فعالیت این تعداد طرح و پیمانکار بصورت همزمان در تاریخ عمران شهری نورآباد کم سابقه است.

وی حجم ریالی قرارداد‌های این طرح‌ها را بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها تحولات چشمگیری در حوزه عمران شهری در نورآباد بوجود خواهد آمد.

شهردار نورآباد ساماندهی ورودی‌های شهر نورآباد از مسیر‌های اصلی خرم آباد و کرمانشاه و ورودی‌های روستایی امامزاده ابراهیم (ظفرآباد) و کاظم آباد را از این طرح‌ها برشمرد و افزود: احداث دول بزرگ در در مسیر میدان فردوسی به بلوار بسیج و مسیر شمال شرقی از هنرستان به نقلیه شهرداری، ترمیم، مرمت و نوسازی پل‌های منصورآباد، فرهنگیان و خلیج فارس از دیگر طرح‌های عمران شهری نورآباد می‌باشند.

وی اظهار داشت: ادمه ساخت بوستان‌های بانوان، اباطاهر علی آباد، آسفالت و لکه گیری برخی از معابر سطح شهر، پیاده روسازی و جدول گذاری قسمتی‌هایی از معابر شرقی و غربی شهر، بازسازی میدان امام و احداث کانال‌های سنگی از دیگر طرح‌های عمران شهری نورآباد هستند.

نورعلی با اشاره به نبود درآمد پایدار در شهرداری نورآباد خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی مردم و سرانه اندک شهروندان قدرت مانور فعالیت‌های خدماتی و عمرانی را از ما گرفته و در حقیقت ما با دست خالی کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی مستلزم اعتبارات است، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات مشارکت مردم برای پویایی و زیبایی شهر ضروری است.

شهردار نورآباد گفت: بیش از ۱۷ هزار واحد تجاری و مسکونی در شهر نورآباد وجود دارد که اگر شهروندان ۱۰ درصد عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانیم این شهر را به شهری نمونه در غرب کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/د

۲۲ طرح عمران شهری در نورآباد در حال اجرا است