مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد؛
حمایت از کالای ایرانی از اولویت های ورزش کهگیلویه وبویراحمد

حمایت از کالای ایرانی از اولویت های ورزش کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج  ؛ علوی گفت :اولویت ورزش استان اشتغال آفرینی جوانان و حمایت از خرید کالای ایرانی طبق منویات مقام معظم رهبری در سالی که بنام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و کلیه خرید های ورزش و جوانان استان می بایست در راستای تحقق بخشیدن شعار سال باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایجاد نشاط ،امید و سرزندگی را از برنامه های مهم ورزش و جوانان ذکر کرد و خواستار نظارت بر اماکن ورزشی و برنامه ریزی در جهت پرکردن اوقاف فراغت جوانان شد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از عدم پاسخگویی به موقع به نامه های ارسالی از سوی اداره کل و هیات های استانی ابراز گلایه کرد و بیان داشت:میزبانی مسابقات ورزشی در شهرستان ها می بایست با هماهنگی روسای ادارات شهرستان ها و متناسب با شرایط جوی استان برگزار شود.
این مقام مسئول از راه اندازی اتوماسیون اداری در شهرهای بویراحمد ،گچساران و کهگیلویه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم و توسعه زیر ساخت ها دیگر شهرهای استان از این نعمت برخوردار شوند .
علوی خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها و تعامل ادارات شهرستان ها با فرمانداران در برگزاری نشست های سازمان های مردم نهاد و جلسات ساماندهی امورجوانان شد و افزود:این نشست ها می بایست با حضور کارشناسان حوزه فرهنگی و جوانان برگزار شود.
وی از عدم حضور روسای هیات های استانی در شهرستان ها و رفع مشکلات هیات های  این مناطق ابراز گلایه کرد و خواستار تعامل و ارتباط بیشتر ادارات با رسانه ملی ،خبرگزاری ها و مطبوعات استان در بازگو کردن برنامه های ورزش استان شد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهم نامه با دو صندوق کار آفرین مهر و صندوق قرض الحسنه رسالت در اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال زایی جوانان در استان خبر داد و ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیبل های ورزش استان ،خواستار نظارت بیشتر بر ورزش بخش ها و مصرف بهینه و صرف جویی آب ،برق و گاز ادارات و اماکن ورزشی شد .

 انتهای پیام/غ

حمایت از کالای ایرانی در حوزه ورزش و جوانان