فرماندار شاهرود:
ایجاد ناامیدی در جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم به‌نظام می‌شود

ایجاد ناامیدی در جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم به‌نظام می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود در آیین تکریم و معارفه بخشدار بسطام گفت: دشمنان نظام در اهداف بلندمدت خود تضعیف سرمایه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌اند و ایجاد ناامیدی در جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم به‌نظام می‌شود.

وی افزود: دشمن با پاشیدن بذر ناامیدی می‌خواهد تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند و از آنجا که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند به دنبال تحریم و فشارهای اقتصادی است تا از این طریق ناامیدی و بی‌اعتمادی را در جامعه تزریق و بین مردم و نظام گسست ایجاد کند.

فرماندار شاهرود تصریح کرد: مردم نباید احساس کنند که مدیران افراد کم‌کاری هستند زیرا این امر تبعات اجتماعی زیادی همراه خواهد داشت و باعث ناکارآمد جلوه دادن نظام می‌شود بنابراین علیرغم تلاش مردم، مسئولان نیز از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به جامعه فروگذار نکنند.

محمد کرم محمدی گفت: منکر مشکلات اقتصادی مردم نیستیم اما تنها راه برون‌رفت ما از این معضلات همراهی مردم و مسئولان است، درست در شرایط جنگ تحمیلی که مردم با تمام دارایی خود به سر صحنه آمدند امروز نیز کم از جنگ نظامی نیست و باید وحدت اساس کار ما باشد.

انتهای پیام / ق

آیین تکریم و معارفه بخشدار بسطام