معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی:
آمادگی دریافت هرگونه انتقادات و پیشنهادات را از سوی مردم داریم
بهزیستی خراسان رضوی پاسخگوی مردم در سامانه سامد می‌باشدمحسن توحیدی مقدم معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:ما در خدمت مردم خراسان رضوی از طریق سامانه سامد هستیم و آمادگی دریافت هر گونه انتقادات و پیشنهادات را از سوی مردم داریم.

وی افزود:در این طرح که از طریق دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری هر سه ماه دعوتنامه‌ای تهیه می‌شود، مدیرکل و معاونین سازمان دعوت شده در این سامانه حضور می‌یابند و مردم می‌توانند در مورد مشکلات و پیشنهاداتی که دارند از طریق این سامانه ارتباط تلفنی با مسئولین مربوطه داشته باشند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی گفت:همه مواردی که با اهداف سازمان مرتبط است به ما منتقل می‌شود و پیگیری این موارد به این صورت می‌باشد که در برگه‌هایی مشخصات فرد و شماره تلفن آن‌ها اخذ می‌شود تا در فرصتی مناسب به آن‌ها رسیدگی کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در فرصتی مناسب به مشکلات مردم رسیدگی می شود