گشایش نمایشگاه عرضه لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آمنه سادات حسینی معاون فرهنگی اجرایی، کانون پرورش فکری گلستان گفـت: در آستانه سال تحصیلی، نمایشگاه و فروشگاه عرضه ملزومات مدارس و لوازم التحریر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در محل نمایشگاه کانون آفرینش آموزش و پرورش شهرستان گرگان گشایش یافت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ قلم از انواع نوشت‌افزار ایرانی‌اسلامی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی عرضه می‌شود.

آمنه سادات حسینی افزود: آشناسازی خانواده‌ها با تولیدات کانون پرورش فکری و رفاه حال دانش‌آموزان، هدف برپایی این نمایشگاه است.

وی گفت: این کانون از ابتدای سال جاری و به منظور حمایت از کالای ایرانی در قالب پویشی با عنوان کودک ایرانی، کالای ایرانی، فعالیت‌های متنوعی را در سطح مراکز فرهنگی‌هنری اجرا کرده است.

حسینی گفت: تولید فیلم پویانمایی، برپایی کارگاه ادبی من دوست دارم کالای ایرانی بخرم، نمایشگاه و فروش دست‌ساخته‌های اعضای کودک و نوجوان با عنوان صنایع کوچک بچه‌های سرزمین من، بخشی از فعالیت‌های این پویش است.

وی گفت: از دیگر فعالیت‌های این پویش، معرفی تولیدات بومی و محلی شهر‌ها و روستا‌ها با نام سفیران کالای ایرانی، معرفی مشاغل سرزمین من، هر عضو یک مهارت، سازه‌های پروازی و آدمک‌های خلاق من، است.

این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ دایر است.

انتهای پیام/م
 

نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در گرگان