تنبیه جالب دختر ۱۰ ساله توسط پدر! + فیلم

تنبیه عجیب دختر 10 ساله توسط پدر! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر 10 سالی که از سوار شدن اتوبوس مدرسه منع شده بود به شکلی عجیب توسط پدرش مورد تنبیه قرار گفت. در این تنبیه عجیب " مت کاکس" اهل منطقه اسوانتون ایالت اوهایو آمریکا دخترش را مجبور کرد تا در دمای 2 درجه مسافت 8 کیلومتری خانه تا مدرسه را طی کند.

پس از آنکه این دختر کم سن و سال با چند دانش آموز دیگر در اتوبوس مدرسه درگیر شد و از سوار شدن اتوبوس منع گردید پدرش تصمیم گرفت تا درس خوبی به او بدهد.

ویدئویی که این مرد در فیسبوک منتشر کرده است او را در حالی که در داخل خودروی خود نشسته و در پشت سر دخترش که در حال قدم زدن به سمت مدرسه است حرکت می کند نشان می دهد.

صدای مت در این ویدئو شنیده می شود که می گوید: " این دختر دوست داشتنی، دختر 10 ساله من است. او برای دومین بار بخاطر درگیر شدن با دانش آموزان در داخل اتوبوس مدرسه از سوار شدن بر آن منع شد. اجازه بدهید خاطر نشان کنم که که گردن کلفتی عملی غیرقابل قبول است به ویژه در خانواده من."

او در گفتگو با شبکه تلویزیونی WEWS Tv ضمن دفاع از عمل خود گفت: "بسیاری از والدین مخالف این عمل من هستند اما این روش من درست است چون من کاری را که احساس می کنم درست است انجام می دهم. این عمل من درس خوبی به دخترم خواهد داد و او را از تکرار چنین رفتارهایی باز خواهد داشت."

این ویدئو بلافاصله در فیسبوک به صورت گسترده به اشتراک گذاشته شد و تاکنون 16 میلیون بیننده و همچنین 69 هزار کامنت داشته است. یکی از کاربران ضمن مخالفت با اقدام این مرد نوشت : " او با دخترش این چنین رفتار می کند و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند به بهانه اینکه او در اتوبوس با دانش آموزان بد رفتاری کرده است. اگر تنبیه کودک درست باشد اما ریختن آبروی او عملی سنگدلانه است."

{$sepehr_media_9074181_400_300}

انتهای پیام/

روش عجیب تنبیه دختر 10 ساله توسط پدرش!